Raport final Scoala Altfel 2016


Şcoala Gimnaziala "Ioan Vodă cel Viteaz"
                Slobozia Ciorăşti  Vrancea

                  Nr. 198/25.04.2016

RAPORT FINAL
Programul „Şcoala Altfel: Sa stii mai multe, sa fii mai bun!”
Anul Scolar 2015-2016

1.     Denumirea unităţii de învăţământ: Scoala Gimnaziala „Ioan Voda cel Viteaz”, Slobozia-Ciorasti

2.     Numărul de activităţi derulate: 41

3.     Domeniul activitatilor derulate: Activitati cultural-artistice, activitati ecologice, activitati artistico –plastice, activitati sportive si de educatie rutiere, activitati stiintifice si de educatie pentru sanatate, activitati pentru promovarea valorilor umanitare.

PRESCOLARI:
·        ,,Pentru o grădiniţă curată!”
·         ,,Primăvara dragă, bine ai venit!”
·         ,,Poftiţi la carnavalul personajelor din povesti”
·         ,,Sa ne distram impreuna!„Jocuri vechi si jocuri noi!”
·         ,,Aer,soare si miscare”
·         „In lumea povestilor”
·         ,,Personajul  preferat”  
·         „Omul sfinteste locul”
·         ,,Tradiții pascale
·         ,,Gradinita noastra”
·         ,,Micii sportivi – aer, soare și mișcare”


CLASELE I-IV
  • Concurs „Fii inteligent la matematică”
  • Cifre vesele  
  • Primavara: vers, sunet si culoare :
  • In vizită la Mănăstirea Vărzărești
  • Tradiții pascale
  • ,,Să ne cunoastem satul”
  • ,,Micii sportivi – aer, soare și mișcare”




CLASELE V-VIII

  • Atelier de teatru
  • Sa facem
  • miscare!
  • Prietena mea, cartea
  • Mancam sanatos
  • Sarbatoarea Pastelui
  • Jocul mintii
  • Arta cuvantului
  • Arta cuvantului in limba romana si matematica
  • Aplicaţii ale fizicii în viaţa cotidiană
  • Matematică distractivă
  • Învierea Domnului
  • Fii intelligent la fizică!
  • Fii inteligent, fii competitiv
  • Trucuri matematice
  • Vis de copil
  • Balul Florilor
  • Credinta si educatie
  • Marile minuni ale lumii
  • Patrula Eco
  • In asteptarea sarbatorilor pascale

4.     Resursele implicate : 46 prescolari,   129 elevi,  16 cadre didactice

5.     Parteneri implicaţi : Primaria Slobozia Ciorasti
                                         Biserica Parohiala
                                         Postul de Politie
                                         Manastirea Slobozia Ciorasti
                                         Manastirea Varzaresti
                                         
6.     Menţionarea spaţiilor de desfăşurare a activităţilor:
- Liziera Drum Judetean 205
-         Biserica Parohiala
-         Caminul Cultural
-         Manastirea Slobozia Ciorasti
-         Manastirea Varzaresti
-         Scoala Gimnaziala „Ioan Voda cel Viteaz”
                                                                              
7.     Obiectivele urmărite:
a.     formarea unei atitudini ecologice responsabile prin exersarea unor deprinderi de îngrijire şi ocrotire a mediului, aplicând cunoştinţele însuşite;
b.     cunoasterea localitatii din care face parte
c.      dezvoltarea armonioasa a copilului si adolescentului prin activitati sportive
d.     dezvoltarea spiritului de competitivitate
e.      dezvoltarea  interesului pentru capodoperele cultural-artistice
f.       sa devina constienti de simtul estetic si de nevoia de frumos a fiecaruia dintre ei
g.     insusirea si prelucrarea unor piese de teatru pentru o mai buna cunoastere a dramaturgiei romanesti
h.     imbunatatirea abilitarilor de comunicare
i.       constientizarea importantei patrimoniului cultural national
j.       constientizarea semnificatiei sarbatorilor pascale la romani, englezi si francezi
k.     cunoasterea traditiilor  specifice de Pasti
l.       stimularea creativitatii
m.  participarea cu placere si interes la activitatile practice
n.     perceperea valorilor morale si culturale
o.     folosirea unor notiuni matematice sau fizice prin intermediul jocurilor
p.    dezvoltarea interesului fata de credinta si Biserica
q.     implicarea elevilor in actiuni de voluntariat

8.     Modalităţi de evaluare a activităţilor:
a.     Fise de lectura
b.     Concursuri : de cultura generala, cross, fotbal, teatru, muzica si dans
c.      Diplome si premii

9.     Rezultate înregistrate:
a.     Expozitii
b.     Fotografii
c.      Filme
d.     PPT-uri
e.      liziera varuita
f.       spatiul central al comunei igienizat
g.     Balul Florilor


10.                        ANALIZA SWOT:
a.     Puncte tari:
                                                             i.      Participarea 100% a cadrelor didactice si a elevilor
                                                           ii.      Implicarea autoritatilor locale
                                                        iii.      Colaborarea buna intre profesori-elevi-autoritati locale
                                                        iv.      Activitati variate, potrivite nivelului de varsta si intereselor copiilor

b.    Puncte slabe:
                                                             i.      Implicarea parintilor in activitatile desfasurate
                                                           ii.      Inexistenta unui fond de premiere
                                                        iii.       Reticenţa faţă de nou şi schimbare a unor părinţi;

c.      Oportunităţi:
                                                             i.      Entuziasmul si implicarea elevilor in derularea tuturor activitatilor
                                                           ii.      Imaginea buna de care se bucura scoala in comunitate
                                                        iii.      Profesionalismul cadrelor didactice
                                                        iv.      Dezvoltarea personalităţii complexe a copiilor prin implicarea acestora în diferite tipuri de activităţi
                                                           v.      Promovarea ideilor proprii ale copiilor, părinţilor şi punerea lor în practică
                                                        vi.      Posibilitatea elevilor de a se înscrie la diferite activităţi în funcţie de preferinţe
                                                      vii.      Utilizarea bazei materiale a şcolii în desfăşurarea unor activităţi
                                                   viii.      Implicarea activă a unor instituţii locale prin parteneriatele realizate
                                                        ix.      Ieşirea din tiparul curricular


d.    Ameninţări:
                                                             i.      Eventualul absenteism al elevilor de la activitatile propuse

11.                        Recomandări, sugestii:
a.     O mai buna colaborare intre clase
b.     Atragerea unor parteneri externi, de tipul ONG-urilor
c.      Atragerea de sponsorizari

12.                        Anexe:
a.     Fotografii
b.    Modele de bună practică etc.











          Director,                                          Coordonator de proiecte şi programe educative,
PROF. HRISCU DANIELA                                            PROF. DIACONU CRISTINA







Poze activitati  Luni, 18 aprilie 2016
















Marți, 19 aprilie 2016













Miercuri , 20 aprilie 2016








Joi, 21 aprilie 2016









Vineri, 22 aprilie 2016








Niciun comentariu: